ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εκπαιδευτικό Κέντρο Υποστήριξης Ζωής
url: www.ekyz.gr

@ : info@ekyz.gr
tel.: +30 2310 421551
fax: +30 2310 431011

Η 9χρονη που έσωσε την ζωή του πατέρα της παρέχοντας Πρώτες βοήθειες!!

f40846a4a4929ca52d5d3e6b56bb9d5f XL
Ενας 9χρονος «φύλακας άγγελος» βρέθηκε δίπλα στον 35χρονο Κολμ ΜακΚάρον όταν έπαθε αλλεργικό σοκ, σώζοντας του την ζωή.
Ο άντρας βρισκόταν στο σπίτι όταν υπέστη μια σοβαρή αναφυλαξία με αποτέλεσμα η καρδιά του να σταματήσει να λειτουργεί. Η 9χρονη κόρη του , δεν έχασε την ψυχραιμία της και αμέσως του πρόσφερε τις πρώτες βοήθειες.
Ωστόσο, η μικρή Ιζι φοβόταν πως δεν είχε αρκετή δύναμη στα χέρια και αποφάσισε να ανέβει στο στήθος του και να αρχίσει να τον κλωτσάει για να συνέλθει.
Η σύζυγός του κάλεσε ασθενοφόρο και μέχρι να καταφτάσει στο σημείο όπου βρισκόταν ο άντρας, η μικρή συνέχιζε να του προσφέρει βοήθεια με τα πόδια!
Τελικά, η τεχνική αυτή αποδείχθηκε σωτήρια. «Η μητέρα μου μού έχει δείξει πώς παρέχουμε τις πρώτες βοήθειες. Αν ο πατέρας μου πάθαινε κάτι δεν θα το συγχωρούσα στον εαυτό μου. Η μαμά μου είπε ότι ο μπαμπάς μου πήγε στο νοσοκομείο με ένα τεράστιο αποτύπωμα στο στήθος του», είπε η μικρή.
«Είναι ένα μικρό αστέρι», είπε η μητέρα της. «Ήμουν πραγματικά αναστατωμένη, αλλά ανέλαβε η Izzy. Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που έκανε. Πιστεύω πραγματικά ότι όλα τα παιδιά θα πρέπει να διδάσκονται πρώτες βοήθειες ».
Η Ιζι έλαβε τιμητικό βραβείο από το σχολείο της ενώ οι γιατροί την έβαλαν σε σκέψεις για τη μελλοντικό της επάγγελμα καθώς της είπαν πως είναι ήδη μια νοσοκόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου